Grupa VoIP specjalność usługi telekomunikacyjne centrale w polskich chmurach.

Witaj, świecie nowych technologii!

Darmowa wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala – to nowoczesne rozwiązanie dla firm w celu wykonywania połączeń telefonicznych dla własnego biura jak i siedzib swoich oddziałów.
Nie musisz inwestować w kosztowne wyposażenie serwerowni ani poświęcać czasu na dbałość o nią. Cała odpowiedzialność leży po stronie serwerów operatora, a Ty jesteś podłączony do sieci przez łącze internetowe.

Co to jest wirtualna centrala?

Jest to najnowsza ewolucja central telefonicznych. Jeszcze kilka lat temu, mówiąc o centrali, wystarczyło pomyśleć o telefonie stacjonarnym, pełnym rozszerzeń, na który można było przekierować rozmowę. Był to rozbudowany i drogi system, który zajmował osobne pomieszczenie firmy, do którego docierały wszystkie kable łączące różne stanowiska pracowników i do których podłączone były linie telefoniczne zakontraktowane przez firmę.

Obecnie, dzięki technologii cyfrowej i Internetu, wszystko to nie jest konieczne dzięki obecności wirtualnych central telefonicznych, zdolnych do wykonania całej pracy bez potrzeby specjalnego sprzętu, z aplikacjami internetowymi hostowanymi w chmurze. Zastosowanie centrali pozwala znacznie zaoszczędzić liczbę linii telefonicznych, a co za tym idzie, zredukować koszty. W rzeczywistości nie trzeba już mieć telefonu na stole — nie trzeba nawet być w biurze, aby korzystać z centrali, jedynym warunkiem jest połączenie z Internetem. Dzięki tak zwanemu telefonowi programowemu każdy pracownik, w dowolnym miejscu i czasie, może nawiązywać i odbierać połączenia na numerze wewnętrznym za pośrednictwem smartfona, komputera lub telefonu IP.

Wirtualna centrala umożliwia zdalne zarządzanie całą komunikacją firmy za pośrednictwem panelu klienta, dostępnego również z dowolnego urządzenia, w którym obsługiwane są rozszerzenia, uprawnienia i ustawienia, które można dodać, takie jak nagrywanie połączeń ,statystyki, menu głosowe (IVR) itd.

Jaka jest cena starego rozwiązania i obecnego?

Oczywiście, kiedy mówimy o cenie, ignorujemy część publicznych centrali telefonicznych i skupiamy się na prywatnych. Przed pojawieniem się technologii cyfrowej koszt wdrożenia i utrzymania centrali telefonicznej był dostępny tylko dla dużych firm, które są w stanie zainwestować — jeśli dziś przełożymy to na równoważne kwoty – kilkadziesiąt tysięcy euro, gdzie jeszcze należy doliczyć koszty połączeń i utrzymania sprzętu. Z czasem cyfryzacja tej usługi za pośrednictwem chmury znacznie zredukowała koszty do ​​bardzo niskich poziomów. Jeśli zignorujemy koszt posiadania komputera lub smartfona, coś, co dziś jest również podstawowe i niezbędne w każdej firmie, usługa wirtualnej centrali może być całkowicie bezpłatna. Nowoczesne rozwiązania biznesowe w chmurze pozwalają prowadzić działalność nawet bez posiadania biura.

P.S. Przetestować usługę Centrali telefonicznej w chmurze możesz od razu po rejestracji.ZAREJESTRUJ SIĘ

Popularne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zadzwoń Skip to content