Dlaczego centrala telefoniczna w chmurze jest lepsza ?
Centrala telefoniczna nie jest tylko funkcjonalnym narzędziem stworzonym dla dużych i średnich firm. Także małe przedsiębiorstwa z pewnością docenią funkcjonalność oraz praktyczne funkcje, jakie oferuje wirtualna centrala telefoniczna. Centrala telefoniczna sprawdzi się bowiem wszędzie tam, gdzie chcemy stworzyć telefoniczne biuro obsługi klienta. Wyobraź sobie, że Twój system telekomunikacyjny zmienia się elastycznie wraz z Twoją firmą. Rośnie, rozwija funkcjonalność i dopasowuje się dynamicznie do struktury. Uniezależnia Cię od położenia geograficznego i nie wymaga Twojego cennego czasu na opiekę. Te wszystkie cechy możesz osiągnąć bez kosztownych inwestycji sprzętowych.
Zalety technologii:
Oparta na najnowszej telefonii VoIP
Nie wymaga drogich inwestycji
Skalowalność – dopasowanie do potrzeb
Prostota w konfiguracji
Obsługa wielu lokalizacji firmy
Jasne zasady:
Brak ograniczeń obsługiwanego ruchu telefonicznego
Jasne i przejrzyste licencjonowania